Monday, August 10, 2009

AKU TELAH KEHILANGAN

Dalam ketenangan suasana bumi Tuhan...di sinilah aku kehilangan. kehilangan harapan dan anganan. entah kenapa hati sayu terasanya amat mendalam. kehilangan aku memang tidak dimengertikan oleh siapa kecuali Tuhan Yang Esa. kehilangan yang menyakitkan. lantas, aku akan teruskan perjalanan diri untuk sampai ke kemuncak saya. aku tidak akan menanti lagi di kerusi bisu tempat setiaku itu.

Bulan hadapan genap usiaku 24 tahun. terasa tua memamah diri. apa yang telah kucapai dalam hidupku?

3 comments:

Anonymous said...

Teruskan perjuanganmu.

Waduh..waduh.. baru 24..
Cemburu dibuatnya.

Crazee Lazzy said...

relax la.. mude lagi tuh.. hehehe... pelajar exec FBMK ea? bgus2.. DR normaliza best wooo

Azlina said...

salam najwa, 24 muda lagi. salam perkenalan :)